Thursday, June 26, 2014

Birthday

Een paar weken geleden was ik jarig maar door de grote drukte met school heb ik er helemaal niets aan gedaan.  Wel kreeg ik van mijn lieve vriend bloemen, taart en cadeautjes!


Het is inmiddels soort van traditie dat als ik of mijn vriend jarig is, de andere dan een taart 'bakt' alhoewel mijn vriend meestal geen gebruik maakt van de oven. Dit jaar kreeg ik bovenstaande ijstaart, met een bodem van verkruimelde lange vingers, dan een laag chocolade Ben & Jerry's New York super fudge chunk ijs, dan een laag met Tony Chocolonely karamel en zout chocolade met stukjes bokkepootjes er door gemengd, dan weer een laag met ijs, nu Ben & Jerry's strawberry cheesecake, cookie dough en chunky monkey en bovenop weer bokkepootjes, kortom alles wat ik lekker vind bij elkaar!

 


Hier alle cadeautjes die ik kreeg van mijn vriend zoals ik ze had uitgestald naast het bed. Een fles whiskey met twee glazen (inside joke), rolletjes 400 film voor mijn Agfa Click, een grote nieuwe theemok met thee, macarons en een whoopie bakplaat waar ik ook macarons op kan bakken!


























Jarig zijn is fijn, hihi!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...