Friday, August 1, 2014

Vacation 2014....


Vakantie 2014 werd een iets andere dan van te voren gepland. Het was vrijdag twee weken geleden, alles was ingepakt, de oppas voor de konijnen geregeld, het huis was zelfs helemaal opgeruimd, met mijn backpak op mijn rug stond ik klaar voor vertrek en .... nog voor ik het huis echt kon verlaten ging ik bij het over de drempel stappen zwaar door mijn enkel. 



In plaats van een fijn weekend naar Welcome to The Village en de geplande tripjes naar Maastricht, Haarlem, Hilversum en Castricum heb ik de  hele week op de bank gezeten, magazines gelezen, series gekeken, aan mijn grannies gewerkt, Mario Kart gespeeld en het nano blokjes konijntje in elkaar gezet. Achja ook prima uiteindelijk, maar ik kijk wel ontzettend uit naar een 'echte' vakantie als we in september nog een weekje gaan kamperen. 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...