Tuesday, April 15, 2014

School trip to Cologne





















Zoals de meeste weten loop ik op dit moment stage op een middelbare school. Vorige week ging 4VWO twee dagen naar Keulen, en ik mocht mee als begeleiding....


In 36 uur:

  • zat ik 7 uur in de bus, met 39 leerlingen
  • sliep ik 5 uur
  • bezocht ik 2 kerken en 3 musea
  • maakte ik 1 stadswandeling
  • beklom ik net niet alle 522 treden van de dom (hoogtevrees zette in vlak voor de top)
  • at ik in een restaurant met 84 leerlingen en 6 leraren (ja het paste) 
  • en ben ik in Keulen niet buiten een straal van 1 km van de dom af geweest (er is veel te zien op een klein oppervlak)

Het was een super schoolreis! Hier een foto overzicht:


























De tv toren van Keulen en de Sint Gereonskerk.

Het Romeins-Germaans Museum, gefotografeerd vanaf het Ludwig Museum voor moderne kunst.

Twee werken uit het Ludwig.
































En natuurlijk de niet te missen gotische dom van Keulen.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...