Sunday, April 19, 2015

Count Your Blessings #18


















De afgelopen twee weken ben ik vrij geweest, echt vrij, ik hoefde namelijk helemaal niets. Zo dat is genieten zeg! Ik heb veel tijd doorgebracht met vrienden, in het zonnetje en met mijn konijntjes. Voel me nu helemaal relaxed en uitgerust en opgeladen en dat is ook wel nodig ook. Aankomende week ga ik namelijk met tachtig leerlingen en zeven docenten op werkweek naar de Eifel in Duitsland. Waarschijnlijk een vermoeiende, maar hopelijk erg leuke week, waarin je je leerlingen op een heel andere manier leert kennen. Mijn overige blessings:


● boeken lezen (ik had daar heel lang geen tijd voor) en dan ook nog eens in het zonnetje ● bowlen met vrienden ● afspreken met vriendinnetjes die ik al heel lang niet gezien had ● al mijn plantjes bij elkaar hebben staan ● spontane eetafspraken ● ade nieuwe tafel  die precies zo is als dat ik hem in mijn hoofd had  ● de paastakken die uitkomen ● marshmellows in het kampvuur ● een lange dag met mijn zusje doorbrengen ● ijsjes eten in het zonnetje ● luie konijntjes ● de koffietheetaarthaakbreimiddag ● freubelen en schilderen ● zeeën van tijd hebben ●


1 comment:

  1. Cutie: https://www.facebook.com/BuzzFeedUK/videos/977381025623387/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...