Tuesday, August 13, 2013

Pictures of Terschelling and Vlieland


De angst dat het eerste fotorolletje wat ik schoot met mijn canon AE-1 helemaal verpest was, waar ik hier over vertelde, bleek onterecht te zijn, de meeste foto's waren gewoon gelukt en er zaten zelfs een aantal mooie foto's tussen. Daarom besloot ik de Canon AE-1 ook maar mee te nemen op vakantie. Hier wat foto's van Terschelling:


























En Vlieland:













 















Ik vind de kleuren van de analoge foto's echt prachtig, ze geven de foto een mooie oude look. Wel is het jammer dat er toch ergens licht door de camera naar binnen komt zoals bij de foto van mijn vriend voor de tent. Op dit rolletje was het bij zo'n 4 foto's en dat was op het eerste rolletje ook al, maar ik dacht toen dat het door mijn eigen schuld kwam. Toch nog maar is uitzoeken waar het aan ligt...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...