Saturday, October 19, 2013

Frankie Diary 2014 and more....

Afgelopen week kreeg ik twee hele leuke dingen uit Australië van mijn beste vriendin. Allereerst een heel mooi pakketje met daarin.... de Frankie Agenda 2014!
 


























De agenda is helemaal in bloementhema iets waar ik super vrolijk van word!

En dan komen we gelijk bij het tweede leuke ding, het staat al genoteerd in mijn nieuwe agenda.





















Op 28 juni 2014 gaat mijn beste vriendin trouwen in Nederland, niet echt trouwen want ze is inmiddels al twee jaar getrouwd met haar Australiër, maar het hele trouwfeest nog een keertje overdoen in Nederland, ik kan niet wachten!


















































Lieve Rian, heel erg bedankt voor de mooie agenda!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...