Saturday, February 15, 2014

New Member of the Family

Nee, ik heb helaas nog geen nieuw konijntje, maar Lola mag aankomende donderdag op konijnen-speed-date, en zal dan een nieuw vriend uitzoeken  Nee, ik heb het over mijn nieuwste aanwinst een Bekvam krukje, die sinds vorig weekend knal oranje is. Op deze manier past hij goed bij mijn ander meubilair.


























Zo heb ik een salontafeltje wat in een vorig leven groen was (toen was hij nog van mijn schoonmoeder) en sinds hij bij ons staat al geel is geweest, maar op dit moment rood is, en natuurlijk mijn eetkamer stoelen in groen, blauw, roze en geel.













































Het is vast niet iedereen zijn smaak, maar ik wordt gewoon ontzettend vrolijk van al die kleurtjes in huis. Volgende kleur voor mijn meubelfamilie: Paars!? Wie weet!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...