Sunday, March 9, 2014

Count Your Blessings #2


















Ondanks dat deze week niet de beste week was, ik voelde me niet zo lekker en mijn laptop crashde volledig, toch genoeg kleine dingen waar ik dankbaar voor ben. Hier komen ze:

  



















● een presentatie op de universiteit die goed ging ● zelfgebakken cake ● mijn vriend die een dagje vrij is ● naar Utrecht op de fiets ● leuke nieuwe DIY ideeen in mijn hoofd hebben, nu alleen nog de tijd om ze ook daadwerkelijk uit te kunnen voeren ● inspirerende blogs, zoals deze ● de voorpremiere van de nieuwe Wes Anderson film The Grand Budapest Hotel ● het eerste schepijs van het jaar washi tape in vele kleurtjes ● fijne herinneringen aan vroeger die opeens weer boven komen ● konijntjes die voor het eerst dit jaar de tuin in mogen en rondspringen van geluk ● een nieuwe haarkleur ● vertrapte bloemetjes, die thuis in een vaasje toch nog uitkomen


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...