Sunday, April 27, 2014

Count Your Blessings #8

Annabel Helena Blog - Donna Wilson Meg Plate

Eindelijk meivakantie, ik was er echt aan toe. Dingen die me blij maakte deze week:

Annabel Helena Blog - flowers hay kaleido



● een harde regenbui terwijl de zon schijnt, nu die regenboog nog ● roze-oranje combinaties ● net op het moment dat ik aan slakken aan het denken was (ja dat doe ik soms, beetje raar,  ik weet het) loopt er voor mijn voeten een hele mooie gele ● thuiskomen na het hardlopen en tussen alle rommel en dingen die random door elkaar staan mooie kleuren combinaties zien ● verse bloemen in huis hebben ● oude vrouwtjes in de trein die trots hun breiwerk laten zien en helemaal verbaasd zijn dat 'jonge mensen' ook nog handwerken en breiclubjes hebben ● mijn beste vriendin die ook een blog begonnen is ● mijn nieuwe Donna Wilson bordje   

Annabel Helena Blog





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...