Monday, May 4, 2015

Count Your Blessings #19




Het allerfijnste van een week weg zijn is het weer thuiskomen in je eigen huis. Het heeft na de verhuizing best even geduurd, maar inmiddels voelt ons nieuwe huis helemaal vertrouwd. Hier de overige fijne dingen van de afgelopen weken:






















● mijn lieve vriend die me van de metrohalte komt ophalen ● ons fijne huis ● goede koningsdag vondsten die de hele gang opfleuren ● samen barbecueën ● lekker werken in de moestuin ● een nestje schattige kleine blauwe eitjes vinden in de boom, nu nog uitvinden van welk vogeltje ze zijn ● met familie bij elkaar zijn ● samen met vriendinnen eten, breien en kletsen ● de hele dag de stad in met mijn beste vriendin en lunchen bij de Latei ● een vers kleurtje in mijn haar en een nieuw geknipte pony ● spontaan een borrel drinken bij vrienden ● croissantjes eten met mijn vriend ● bloemetjes op tafel ●























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...