Tuesday, March 22, 2016

Avocado Pasta Recepe

Aangezien mijn vriend twee avonden in de week na zijn werk ook nog naar zijn studie moet eet ik best vaak alleen en koken voor alleen mezelf vind ik eigenlijk gewoonweg niet leuk. Gelukkig kom ik zo af en toe een recept tegen welke makkelijk, snel en erg lekker is. Graag deel ik hier het recept.


 Benodigdheden voor één persoon:

  • volkoren macaroni
  • 1 rijpe avocade
  • 2 teentjes knoflook
  • 4-5 blaadjes verse basisilicum
  • beetje olijf olie
  • peper en zout
  • 8 cherry tomaatjes
  • pijnboompitten als garnering

Bereidingswijze:
  1. Kook de pasta.
  2. Pers de knoflook.
  3. Pureer met een staafmixer de avocado samen met de knoflook, basilicumblaadjes en de olijf olie.
  4. Voeg naar smaak peper en eventueel zout toe.
  5. Wanneer de pasta gaar is meng dit met de avocadosaus
  6. Snij de tomaatjes door de helft en strooi ze over de pasta
  7. Grill de pijnboompitjes tot ze goudbruin zijn en strooi ze over de pasta. 



















Eetsmakelijk!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...