Sunday, October 2, 2016

Into The Great Wide Open 2016



 
























Dit jaar was alweer de zevende keer dat we naar ITGWO gingen, maar het blijft ieder jaar geweldig. Vlieland voelt als thuiskomen. In tegenstelling tot het jaar hiervoor was het weer lekker, en heb ik zelfs nog lekker kunnen zwemmen. De kunstroute was naar mijn idee dit jaar wel wat minder groots opgezet, ik ben in ieder geval niet zo veel tegengekomen. Wat ik wel heel erg gaaf vond was de audiowandeling over het eiland, waarbij de stem van Lucky Fonz III je over het eiland heen leidt en je uiteindelijk uitkomt bij de vuurtoren vanaf waar je zowel de Noordzee als de Waddenzee kunt zien.

Op vrijdag kwam ik met de waddentaxi Zeehond aan op Vlieland en zag de optredens van Wild Beast, King Gizzard & The Lizard Wizard en Suuns.

Zaterdag begonnen we met ontbijt op het strand, met uitzicht op de vele mensen die meededen aan Yoga op het strand, vervolgens konden we nog een klein stukje meeluisteren bij het Kampvuur, en verder zagen we Clean Pete, Mozes and The Firstborn, Bazart, Ane Brun en nog een keer Mozart and The Firstborn in de schuur van Bojan voor 3voor12 sessies,

Op zondag begonnen we met de zondagse overdenkingen van  Morgen Vandaag, zagen we nog de Ben Miller Band, Whitney en Rag 'N'Bone Man en toen was het helaas alweer tijd om de boot terug te nemen.

Ook dit jaar maakte Vrije Geluiden weer een mooie reportage van ITGWO
Hier deel 1 en deel 2.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...