Sunday, August 21, 2016

Count Your Blessings #22





















Morgen ga ik weer beginnen, na zes weken vakantie te hebben gehad. Wat heb ik genoten! Hier een lijstje van de fijne dingen van de afgelopen zes weken.


























● Wandelen door de Waterleidingduinen ● de selfies van mijn zusje die aan de andere kant van de wereld zit ● met mijn lief op vakantie zijn, samen NormandiĆ« verkennen ● in het wilde weg freubelen aan dingen die ik al tijden in mijn hoofd heb zitten ● mijn vriend die pannenkoeken voor me bakt ● een wandeling maken met mijn lievelingstante ● fijne dates met mijn beste vriendin, naar de geitenboerderij, de kringloopwinkel en de pluktuin ● rondhupsende konijnen ● nieuwe plantjes in huis hebben ● na een vakantie weer thuiskomen in je eigen huis en slapen in je eigen bed ● met mijn lief op de tandem ● Schiermonnikoog ● fietsen in het zonnetje ● Zomaar een bloemetje krijgen van mijn vriend ●
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...