Friday, December 27, 2013

2013 in Review Part I



































Terugkijken op 2013  kan ik echt zeggen 2013 was een goed jaar! Dat klinkt misschien wat overdreven, maar de voorgaande jaren hebben niet zo gevoeld. Dit jaar heb ik veel dingen gedaan die al een hele lange tijd op mijn lijstje stonden, dingen die ik graag wilde doen.

De eerste helft van het jaar heeft in het teken gestaan van het schrijven van mijn scriptie, wat in tegenstelling tot mijn bachelorscriptie erg goed ging en met een super resultaat. De tweede helft van het jaar begon ik ein-de-lijk aan de lerarenopleiding. Ik keek er al zo lang naar uit en kreeg van de zomer, vlak voordat ik ermee zou beginnen toch wel erge zenuwen en was bang dat ik het niet leuk zou vinden, maar niets bleek minder waar. Ik vind de opleiding helemaal super en word ongelooflijk blij van de leuke school, het lesgeven, de leuke collega's en natuurlijk de leerlingen!

Verder heeft dit jaar vol gezeten met leuke dingen, heb ik heel veel bandjes gezien op festivals en concerten, ging ik twee keer naar de Parade, gingen we voor de 50ste verjaardag van mijn schoonmoeder met de hele familie naar de Efteling, voor de 70ste en 80ste verjaardag van mijn tantes een weekendje Deventer, pakte ik mijn oude hobby fotografie weer op, zag ik drie waddeneilanden van de zomer, adopteerde ik twee konijntjes en startte ik dit blog!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...