Thursday, December 12, 2013

Piet Hein Eek Cabinet

Woensdag kreeg ik een berichtje van een vriendin dat mijn Piet Hein Eek kastje in de Grazia staat. Zo leuk!!

Ook staat mijn kastje op de 101 woonideeënsite als Zelfmaker van de Week!
Met zelfs een filmpje waarin uitgelegd wordt hoe je het geometrische patroon moet schilderen.








































Wel is het zo dat het kastje er al een tijdje niet meer zo uit ziet als op de foto. Eigenlijk gelijk toen hij bezorgd werd was het voor mij duidelijk dat hij niet zo zou blijven en ben ik met de schuurmachine aan de slag gegaan. Het roze is toch echt té roze.








































En nu is hij wit, althans voorlopig, het is pas grondverf en ik ben hard aan het nadenken over wat voor kleur en patroon het kastje moet worden. Ik blijf het geometrische patroon heel erg gaaf vinden en zit nu te denken aan effen geel kastje (Histor banaan) met op de deurtjes het behang van Zilverblauw.

zlvrblw-wallpaper-hexagonal-yellow
Bron

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...