Sunday, March 23, 2014

Count Your Blessings #4


Deze week werd het mij meerdere keren duidelijk dat iedereen is fighting their own battle, een inzicht die ik even nodig had. Soms vergeet ik dat anderen het ook wel eens moeilijk hebben, bijvoorbeeld omdat je het niet zomaar aan ze ziet. Dus: zoveel mogelijk proberen om aardig te zijn voor iedereen! De dingen die mij blij maakte deze week: 


























● de vaatwasmachine, heerlijk om geen afwas meer te doen, scheelt zo veel tijd! ● Het is weer lente, nu ook officieel ●  zo maar een cadeautje kopen voor mezelf ● verse bloemen in mijn geweldige nieuwe vaas met voeten ● een bar-avond die wordt voortgezet in een bar-nacht ● een spontaan bezoek aan de geitenboerderij, ohw wat zijn die baby geitjes schattig! ●  mijn lieve vriend ●  het prachtige bloesempark ●  wentelteefjes ●  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...