Tuesday, March 25, 2014

The Goat Farm


Afgelopen weekend bezochten we de geitenboerderij in Amsterdamse bos. Het is vlakbij maar eigenlijk ga ik er veel te weinig heen, terwijl ik echt gek ben op beesten.

Er waren al best wat baby geitjes,die af en toe erg gekke sprongen maakte, zo lief en schattig!


























Deze foto vind ik echt geweldig, een geit met hangoren, sowieso al leuk natuurlijk en dan ook nog eens dat varken in de achtergrond, die had ik niet gezien toen ik de foto nam!






























Als ik later groot ben (hihi, dit klinkt erg raar) zou ik best graag een boerderijtje willen met een koetje, wat schaapjes, kipjes en konijntjes, heerlijk lijkt me dat, maar echt reƫel is het niet. Ik zou ook verschrikkelijk slecht zijn in het vroeg op staan om de koe te melken...

Voorlopig blijft het dus bij dromen over veel eigen beestjes, en neem ik me voor om wat vaker naar de geitenboerderij te gaan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...