Sunday, May 25, 2014

Count Your Blessings #12



Alweer een week voorbij, tijd vliegt! Hier de mooie dingen die ik deze week meemaakte:





















● 's avonds een fietstochtje door de polder maken en wilde konijnen zien rondrennen, ergens midden in een veldje een prachtige pauw zien en een fuut die met een kleintje op zijn rug rondzwemt, zo leuk allemaal ● eten met een vriend van de middelbare school die ik inmiddels al tien jaar ken  mijn nieuwe Agfa Click I, met flitser, ohw wat ziet hij er leuk uit! en ik kan niet wachten om schattige vierkante fotootjes op 120 film te schieten deze zomer! ● weer een kampvuurtje ● verse bloemen maken mij altijd blij ● 's middags lekker een kopje thee drinken met een bokkenpootje en de nieuwe 101 woonideeën ● prachtige klaprozen die langs de kant van de weg staan 





















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...